Zúfalé manželky posilneli

Ako ste si už všimli v decembrovej sledovanosti, zúfalé manželky pozeralo 29.12.06 – 307 000 divákov a teraz najnovšiu časť 5.1.07 pozeralo 343 000 divákov. To je obrovský nárast (podľa mňa). Dúfam, že diváci len pribúdať budú.

5 komentárov to “Zúfalé manželky posilneli”

  1. rayko Says:

    tak to dufam aj ja ze este budu pribudat. Inak celkom fajn stranka, teraz som sa tu preklikal prvykrat. Chcel by som vediet, ci je na SK dostat DVD Zufale manzelky, mohol by si to zistit? Dik

  2. rayko Says:

    …a este by ma zaujimalo odkial beries vsetky tie info

  3. Shawn15 Says:

    No da sa kupit, videl som v obchodoch, ale myslim len s titulkami. A to, že skade mám tie informácie, to nech ostane moje tajomstvo… Keby som to povedal, tak by si aj ty mal taku istu stranku 🙂

  4. rayko Says:

    ako vies ze by som mal taku istu stranku??? 🙂 uz ked som sa ta to tam pytal, tak som nad tym uvazoval… 🙂 ved ja si to nejak zistim…

  5. Shawn15 Says:

    tieto infoskzy zhanam z roznzch zahranicnych stranok…. Sam si ich prekladam, atd

Pridaj komentár

