Zúfalé manželky klesajú

desperate.jpg 

Zúfalé manželky (Desperate Housewives) na Slovensku vykazujú nízku sledovanosť. Prvý odvysielaný diel na Jednotke mal celkom slušný počet divákov, ale od druhej časti diváci začali ubúdať. V Amerike prvá séria mala obrovský úspech, druhá séria bola o dačo slabšia, ale terajšia tretia séria Manželiek je sledovanejšia ako seriál LOST. Ked kliknete ďalej  môžete si prezrieť vývoj sledovanosti Manželiek na Jednotke.

1.diel (24.11.) – 343 000 divákov

2.diel (1.12.) – 307 000 divákov

3.diel (8.12.) – 298 000 divákov

4.diel (15.12.) – 265 000 divákov

Celkový decembrový vývoj sa dozviete v januári…

14 komentárov to “Zúfalé manželky klesajú”

  1. luciamackovicova Says:

    Tak to je pruser!! Vyhlasujem boj za Zufale Manzelky!!

  2. luciamackovicova Says:

    BTW kam zmizol clanok o Prison Breaku? Uz som sa chcela registrovat do funklubu…

  3. Shawn15 Says:

    Aky clanok o Prison Break? Tu som nemal taky…. ale teraz už je! Napisal som ze bude na JOJke

  4. luciamackovicova Says:

    aaa… tak to som asi videla niekde inde… alebo ani nie? hm.. 🙂

  5. piper48 Says:

    blbeee ale aj taky si myslim že fajn serialik:))

  6. alex Says:

    Ste super zohraty tym , doslova ma zerete pozeram vas vzdi a na každom programe.Odpiste ak viete mam vas rad

  7. Shawn15 Says:

    No manzelky Ti prevdepodobne neodpíšu z tejto stránky. 🙂

  8. kajatko Says:

    ja chcem zufale manzelky ani jednu cast som nevynehala

  9. kajatko Says:

    viem ze druha a tretia seria su dost napinave a preto nech im da stv1 aspon sancu

  10. sona145 Says:

    zufale manze su moj najoblubenejsi sriel tada ja som ich pozerala na stv 1 a uz nebyvaju no skoda bolo ta fakt super!!!!!!:)

  11. hahahaha Says:

    JA VYHLASUJEM TIEŽ BOJ ZA ZÚFALÉ MANŽELKY!!!!!A NEPISTE SEM O INYCH SERIALOCH!LEBO TOTO JE STRANKA ZUFALYCH MANZELIEK A NIE VOLAKE PRISON BREAKU A INEHO!

  12. katka Says:

    ja milujem zufale manzelky .je to najlepsi serial.uz sa tesim na 3 seriu:)

  13. lucia Says:

    ako zufale manzelky nemaju chybu

  14. lucia Says:

    no ved uz piata seria kedy bude ja by som to kukala cele dni

Pridaj komentár

