O.C. California sa vracia!

8.1.2007 (pondelok) sa na obrazovky TV Markíza vráti seriál O.C.California s I.sériou o 14:25 a privítame na obrazovke nový sitcom Ženatý so záväzkami (1.séria) o 13:50, ktorý má dokopy 300 dielov.

occ.jpg

3 komentáre to “O.C. California sa vracia!”

  1. jakub Says:

    tento serial je ten najlepsi aki som kedy videl.paci sa mi hlavne vztah rayana a marissi,ich vztah je nieco co sa mi paci.je velmi komplikovani a krasny.velmi som rad ze ho markiza vysiela dakujem.keby sa aj dalo chcel by som od vas odkupit vsetki serie ak sa to da

  2. Shawn15 Says:

    Lutujem, ale odo mna sa nedaju kupit serie.

  3. Michaela Says:

    zdravim trosku neskoro pisem ale chcela by som od vas trochu vela a to aby ste opat na tv markiza zacali vysielat oc california ale nie 4 epizodu od zaciatku od prvej bola by som velmi rada prosim pouvazujte nad mojimi slovami dakujem

Pridaj komentár

